מדיניות משלוח
טיפול בהזמנה
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי,) הזמנות שנקלטות במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים העוקב. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו ביום ראשון העוקב.
משלוח
*החברה רשאית לשנות את תנאי השילוח בכל עת ובכפוף לפרסום התנאים פה באתר.
חלוקת משלוחים מבוצעת לכלל יישובי ישראל
המשלוחים לערים מרכזיות (קרי - כל עיר בישראל, מבאר שבע בדרום ועד קריית שמונה בצפון, למעט עיר אשר שיעור המיעוטים בה עולה על 50%) יבוצעו תוך 5 ימי עסקים.
המשלוחים למועצות, כפרים, יישובים וקיבוצים, יבוצעו תוך 7 ימי עסקים.
- דמי המשלוח המפורטים באתר מתייחסים רק למשלוח בתוך גבולות ארץ ישראל ובתוך הקו הירוק.
- דמי המשלוח אינם כוללים משלוח למקומות שאינם נגישים פיסית, שההגעה אליהם כרוכה בסיכון או בהיערכות מיוחדת.
טעויות בפרטי המשלוח והחזרת חבילה למחסן
חשוב לוודא שהפרטים שהוזנו בעת ביצוע ההזמנה, כולל כתובת ומשלוח ומספר טלפון, נכונים ומעודכנים.
במקרה שבו חבילה מוחזרת אלינו עקב טעות בפרטי המשלוח שהוזנו על ידי הלקוח (למשל, מספר טלפון שגוי, כתובת לא נכונה או חוסר מענה לשליח), הלקוח יוכל לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
- משלוח חוזר – בתוספת עלות משלוח נוספת.
- ביטול ההזמנה – בניכוי עלות המשלוח המקורית.
לצערנו, לא נוכל לשאת בעלות המשלוח במקרה של טעות בפרטים שסופקו בעת ביצוע ההזמנה.
אם יש לכם ספק לגבי הפרטים שהוזנו, מומלץ לבדוק אותם היטב לפני השלמת הרכישה.